Bästa skidåkningen den här säsongen?

Åtminstone för mig. Även om jag inte var ensam i backarna.

Jag var i backen vid niotiden. Solen sken från en klarblå himmel och med minus 7 utan vind njuter man. Dessutom nästan orörd manchester i alla backar och ingen trängsel. Jag var svettig redan vid tiotiden.

Men min kamera klarar inte av att fokusera Rendalssölens toppar borta i Norge. Eller också är det fel på min hantering av kameran.
image596
I morse var det inte så mycket soldis, men det är ju långt dit. Vad kan det vara fågelvägen? 7 mil kanske...

På de där topparna finns inga liftar eller skidbackar. Det finns nästan inte ens bilväga fram sommartid...
Orörd natur. Vacker att titta på.

Jag känner en kul typ som knallade upp till en av topparna en sommarmorgon, och efter det for han till Idre för att spela golf. En hurtigt moro norrman alltså...

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild

2008-03-07 @ 16:33:19
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0