Ont både här och där...

Tiger Woods ska operera ett knä. Men han har inga problem med tänderna...


Jag fick en ny tid hos tandläkaren den 28 augusti! Jag funderar nu på att limma ett par plastbitar i de två gluggar som stör mig mest..;-)

Men det är ju ett mindre problem än min felaktiga sving som sliter på min vänstra axel så att jag inte kan spela mer än 27 hål per dag.

Och det är ett mycket mindre problem än ett halkigt golv i duschen. Nu gick det ganska bra eftersom jag landade med högersidan i toalettstolen och troligen bara klämde till mjukdelarna. Men om det är en spricka i ett revben så lär det göra ont i några dagar.

Hur som helst så blir det en behövlig vila från golf i ett par dagar.

Och fotbollen igår gjorde också ont... uppgivet från början....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0