En svala gör ingen sommar...

Men två räckte tydligen. :-)


På golfbanan vid grustaget i kanten av hål 4 har vi ett flervånings radhusområde med mängder av backsvalor. Och där har det varit full sommar länge. Ibland dyker ett helt gäng efter en svävande golfboll. Fattar inte hur dom hinner med.
Men bilden ovan tog jag vid Sporthotellet. Vi har inga ledningstrådar på golfaban.

Vi hade en vacker halo runt solen idag. Hade det varit i november så hade jag lovat snö till kvällen, men det gör jag inte nu.


Tog en promenad hem genom "skogen" vid Skogslia efter att ha hälsat på hos Annki på Sporthotellet i eftermiddags.

Jag bor i huset som skymtar längst bort där stigen slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0