En slapp och kul dag under trädgänsen

Men med näsan ovanför snön.

Först ett kort besök hos Leffe o Annki för att fika och vinka av bussen som ska dekoreras. Blir spännande att se. Och då menar jag hela bussen, inte bara telefonnumret och IDRE - Sweden...


Slank också in
till herr G och fru A och pratade om kommande utställning i Gävle. Spännande igen alltså.


Kul att se i gästboken hur utställningen fått flera nya gäster.
   Roligast av allt är nog hur glada och inspirerade besökarna tycks bli. Man kan ana att många har ett eget intresse av att måla, och blir sporrade att sätta igång eller återuppta ett eget tavelmålande.
   Om jag förstått herr G rätt så är det nog det som värmer och inspirerar honom mest (men han sålde ju också ett knippe målningar de första två dagarna).


Jag kom ihåg att köpa teaterbiljett till torsdag. Jag kunde konstatera att jag inte blir ensam på föreställningen.


Besök på Shell, ett besök på ICA och ett besök på Konsum hann jag också med.


Nu ska jag röja lite så att jag kanske kan börja kludda och måla, eller i alla fall skissa idéer, före mars månads utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0