Rapport om vädret

Härligt väder idag trots mest moln.
Efter att det var -30 på morgonen för ett par dagar sedan så känns -5 mycket trevligare. Nästan ingen vind heller.

image475
Men eftersom jag har en hemmadag för att röja och städa så visar jag en bild på Nipfjället som är två veckor gammal. Men det såg nog ungefär lika ut idag...

Borde ha visat en bild på mitt kök före, och efter... men då hade nog min mamma beställt färdtjänst hit för att hjälpa till.  Speciellt som det återstår en del jobb:-)

Kommande natt får vi lite snö och på onsdag lite mer snö, och senare kommer det snö...

Och nu ska jag stöka till i köket eftersom jag börjar bli lite småhungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0