Gräver och sållar...

Jag jobbar nästan precis som en riktig arkeolog. Lager efter lager med noggrann koll på vilken tidsperiod det kan tillhöra. 

Men det lär jag tvinga mig att sluta med. Annars överlever jag inte utgrävningen av mig ;-)

image488
ScanAlp startade 1973 med den här loggan (på baksidan av den påkostade broschyren).

Uffe ritade och Uffe svarade i telefon från en lägenhet på Reimersholme i Stockholm. Roger var i Schweiz och jobbade som skidlärare. Vi jobbade båda på IBM, men Roger hade tjänstledigt för studier...


Som alla läsare förstått så har jag nu tagit en paus i grävandet.

Men det är kul att ha kommit så här långt.

Troligen har två kubikmeter gått till bränning eller återvinning de tre senaste dygnen. Arkeologiska lager som inte skulle ha varit till glädje för någon. Mest utbildningsmaterial om ekonomi. marknadsföring, entrepenörskap, ledarskap, kommunikation, retorik, data o s v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0