Bussbild igen

Idag har det mest varit en väntan på att det ska bli fredag så att Egons Autorep kan få byta bränslepumpen på bilen.

Men visst har jag sett på skidskytte, och mer återstår. Herrarna ska ju snart köra också.

Och jag hann med en promenad till Sporthotellet för att äntligen få en helbild på bussen. Men bussen var smutsig efter en resa från Stockholm och ljuset var inte det bästa.

Men med lite pyssel i Photoshop lyckades jag tvätta bort det mesta av vägsaltet söderifrån..

image527

Imorgon blir det först bilverkstad och därefter besök hos Arne som tänker öppna sin konstutställning igen.

Annons kommer i Fjällposten nästa vecka. Han har minst tre nya härliga målningar (kanske fyra-fem... kanske fler).

Det dyker väl upp några små affischer på ICA och Konsum också...

För övrigt ska jag plocka vidare i bokhyllan och se den senaste DVD´n som följer med en kvällstidning på torsdagarna. Åtminstone i vissa butiker. ICA brukar ha den senaste filmen ibland, Konsum ligger sex veckor efter...
Men på SHELL finns alltid rätt film på torsdagarna. Bra av SHELL tycker jag.
Vet inte vad dom andra gör för fel, men något fel är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0