Slapp innedag i TV-soffan idag.

Anja vann igår och blev fyra idag. Kul att hon har börjat få fart på de nya skidorna.

Idag är det grått i luften, men gott om snö och några minusgrader. Igår var det sol och fler minusgrader.

Tog en bild när Erling och jag besökte Idre Fjäll igår.


Eftermiddagssol och hårt före efter det tillfälliga mildvädret dagen innan.

Jag fick ett Jubrev från Bengt i Värmland som jag nog nämnt tidigare. Jag skickade kopia till ett antal bekanta, men här är en länk så att fler kan läsa. Julbrev.

Bläddra gärna vidare på Kresams hemsida. Länk här
Där finns mycket tänkvärt och ordroande...

Och efter nyår blir det ett intressant möte om Himmelfjäll på Kulturhuset i Idre. Den 8:de januari kl 18:30
Annons i Fjällposten här:  Inbjudan.  Länken fungerar bara fram till nästa nummer av Fjällposten... men då har ju å andra sidan mötet redan ägt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0