Gårdagen...

Jag hälsade på hos Angela och Arne.

Arne var i full färd med att fixa köttbullarna inför julen. Eftersom han skulle rulla och steka 300! små köttbullar så höll han till i gäststugan.

Jag deltog med provsmakning och glada tilrop... efter de första 50 tog vi varsin öl och jag passade på att ta en bild på härbret och snöfallet utanför.


Jag ville inte ta några bilder från själva köttbulleproduktionen eftersom jag inte vill avslöja några produktionshemligheter. Men jag garanterar att dom var oerhört goda! Arnes köttbullar är troligen läckrare än allas mammors köttbullar..

Här får ni ändå receptet:
Bra råvaror i lagom proportioner.
Några timmar Arne.
Blanda väl under trevlig samvaro.

Så blir det jättegott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0