Spelade en egen tävling med Ann och Jan

För min egen del så var det nog den märkligaste runda som jag någonsin spelat.

Efter sju hål hade jag 8 poäng...
Efter elva hål hade jag 16 poäng...
Och sedan ramlade det på med poäng efter ett Par på hål 12. Jag avslutade på 34 poäng!

Märkligt. Det var inte jag som förändrade min inställning eller mitt spel. Det bara hände.

Och som vi fick vänta. Ronden tog 5 timmar och 45 minuter...
Men jag vann både Köpenhamnaren och poängbogeyn.

Imorgon blir det i alla fall golfpaus. Väldigt mycket bokat på banan och jag funderar på att assistera som tredje Banvärd. 5 timmar och 45 minuter är toklång tid!
Fel helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0