Mortensenknattarna och Jesper sopade rent...

Jag har tyvärr dåligt minne och inte tillgång till den slutliga resultatlistan i alla deltävlingarna.

Men mina bilder visar ganska väl var de flesta pokalerna hamnade...


Jesper vann både Herrklassen och Juniorklassen! Lasse myser i bakgrunden efter att ha varit i ledningen i Herrklassen i början...


Fredrik fixade andraplatsen efter att ha haft problem igår... jag hade lika många slag som Fredrik på första nio vid andra rundan igår. Inget som gör vare sig honom eller mig speciellt glad. Möjligen kan jag känna mig nöjd eftersom jag gick lite bättre än mitt hcp. Men bara just då.

Trond kom trea. Enligt honom själv för sjuttonde året i rad.

Men kolla vilket prisbord som Trond kikar närmare på! Han kramar och gratulerar Marja också...

Dan Richard och Marja Helena Mortensen vann pokaler i både juniorklass, damklass och poängbogeyklass... fyra pokaler i tre tävlingar!

Härligt att se de "småttingarna" svinga en golfklubba. Men jag är mest imponerad över deras lugna inställning och posiiva attityd till sitt golfspel.
Dan Richard gick ensam och tränade lite puttar efter prisutdelningen och en läcker Hamburgare.
Nio år gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0