Jag spelade golf idag också

Spelade 18 hål med Agneta och Ted-Arne.

Agneta gjorde 18 plus 18 poäng. Spelade alltså väldigt stabilt och gick på sitt hcp.
Jag missade en möjlig parputt på hål nio och fick 17 poäng på första nio. På andra nio streckade jag två hål, men gjorde ändå 17 poäng då också.
Ted-Arne spelade stundtals väldigt bra och sista nio bättre än de första nio trots några streckade hål.

 Högra bunkern på hål 16 måste åtgärdas. Den är en blandning av lös sand och betonggolv med sten. Jag har tidigare gjort ett stort hack i min lobbwedge i den bunkern. Nu blev det hack och grader i min sandwedge efter fyra försök att få upp bollen.

Jag tycker att man ska sätta upp MUA-pinnar runt den bunkern innan den har åtgärdats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0