Först regn och hemmapyssel...

...därefter golf i sol med åska i bakgrunden...


Ankis andra slag på hål 2. Bollen lyser vackert mot den mörka himlen i bakgrunden.

Det var Anki, Gunnar och jag som fick sällskap med Birger på en härlig runda utan kö och utan stress bakifrån. Vi spelade stundtals bra.

Anki gjorde Birdie på hål14 genom att distinkt sätta en tvåmetersputt.

Jag vann matchen mot Gunnar på hål 17 efter en jämn och spännande omgång.


Birger laddar för ett andraslag på hål 18. Föredömligt rak vänsterarm i baksvingen.


Anki har en jättefin uppvridning och fullföljer alltid svingen suveränt bra. Här på hål 18.


Gunnar ser också ut som en bild ur en instruktionsbok efter fullföljd sving.

Jag försöker alltid titta och lära och försöka ta efter när jag spelar med Anki och Gunnar.
Delvis lyckas det tydligen eftersom jag idag vann matchen mot Gunnar. :-)

Imorgon blir vi en fyrboll tillsammans med ytterligare en inspirationskälla i form av Ove Els...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0