Vintergreener.

Tror inte att det är mer än 30 personer som känner till att den här dagboken finns.


Varav kanske drygt hälften har bredband och slipper problemet med att ringa upp och betala per minut för att läsa mina högst personliga dagboksanteckningar. Men i genomsnitt är det 8 - 14 personer som läser varje dag. Några en gång, andra flera gånger per dag.
Givetvis vet jag inte vilka som läser, men det finns en statistikfunktion som visar antalet unika IP-adresser som tittat in varje dag.

Ibland skriver jag också privata mail till personer som är engagerade i verksamheten på banan. Innehållet i dom håller jag då för mig själv. Även svaren.

Men när det gäller vintergreener så kan jag berätta att vi får fortsätta med Inges fingrar eller min handsax.

Om vi inte vill låna den handgräsklippare som finns utanför banarbetarnas lokal. Den står till vårt förfogande.

Imorgon tar jag med mig handsaxen. Den är lättare att transportera. Dessutom kan det bli roligare bilder än om vi skulle använda en riktig gräsklippare. Men vi kan ju låna gräsklipparen vid hål 12. Där är det inte långt att gå. Och en kortklippt vintergreen är ju bättre än ingen.


Kommentarer
Postat av: Jonas Gardsiö

Jag tittar in flera gånger i veckan nu när jag vet att bloggen finns.

2007-10-25 @ 11:22:33
URL: http://www.gardsio.se/minblogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0