Oves bilder från Skottland!

Ove och Sven var på en ny resa till Skottland för en dryg vecka sedan. Minns inte vilka banor dom skulle spela, men jag fick några bilder från en troligen typisk linksbana vid havet... jag har ju aldrig varit där.

Jo för länge sedan, när jag jobbade på IBM,  var jag i Skottland då och då. Men då spelade jag inte golf. Snyft...

image211
Ove missade varenda bunker. Det är jag säker på eftersom jag spelade med honom på Vidbynäs för ett par år sedan...

image213
Samma bana och ny mössa, eller...

image214
Sven känner ni väl? Duktig golfare och kiropraktor. Han har en reklamskylt på parkeringen med en ryggkota i loggan. Minns inte vad firman heter. Jag letade på golflubbens hemsida under rubriken sponsorer men hittade inte Svens kotfixare. Letade kanske slarvigt.
Och den här bilden är kanske tagen på en helt annan bana. Rena skogen i bakgrunden. Undrar om Sven ser så glad ut för att han gjort en Estländare. Tall in...

Kommentarer
Postat av: Ove

Barassie GK....och ja...ny mössa...vädret vart varmate hehe....13-14 grader...då åkte mössan av ;P

2007-11-01 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0