Det finns mer än golf...

Fick idag en skiva med bilder från Monica. Många bilder, och många kul minnen.

Kanske på sin plats att visa lite bilder från mitt liv utanför golfbanan. Men det pågår ju fotboll mellan Sverige och Nordirland samtidigt...

Men eftersom Sverige leder med 1 - 0  så hinner jag lägga in några bilder från Monicas skiva. Det är ju kul att bli påminnd om olika saker man gjort och upplevt.

Pysslade med silversmide på fritiden för många år sedan. Gick en kurs i Solvarbo utanför Säter och gjorde ett skepp i silver. Storleken är cirka 4 centimeter i längd och skrovet är gjort i två halvor.

image139

Men jag har målat och tecknat en hel del genom åren. Och jobbat som stalldräng på Mon Gård i Storbo...

image140
En vintermorgon på Mon Gård. Foto: Monica

Och Uffe målar...
image142

...och fortsätter att måla...

image143

... och matar små hästar, ankor, höns och stor gris...

image144

Just nu har Nordirland kvitterat till 1 - 1... och så blev slutresultatet.

Förutom silversmide, akrylmålning , oljemålning, akvarell och stalldrängsjobb så har jag provat på keramik och glas... Kanske återkommer om det eftersom Monica skickade kul bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0