Mer Midvinterblot...

Jag läste Mora Tidnings reportage från premiären i fredags. Jättesuccé och nästan dans på borden...

När vi var där i lördags så höll sig publiken på mattan, men visst var det en suveränt bra fart på scenen.

image293

Och bra mat och jätteglada små tomtenissor som servade.
image294

Efter ett extranummer eller två som engagerade både personal och publik så blev det dans.
image295

Min kamera kräver för mycket av mig. Jag lyckades ta ungefär hälften av bilderna med hyfsad skärpa för webben. Resten blev suddiga. Kameran fokuserar på minsta lilla föremål i förgrunden och det fungerar inte så bra när man måste använda blixt och skärpedjupet blir kort... Då blir det dåliga kort. :-)

image296

Passade på att fota dansgolvet när det var Idrefolk i farten. När mina egna fötter var i farten kunde jag inte fotografera.

Kul fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0