Kanske kan DN hjälpa oss att skapa klarhet?

Det här är inte svar på mitt brev.

Det är svar på min systers brev efter våra gemensamma diskussioner om olika tokigheter. Jag var lite förtegen tidigare om varifrån jag samlade inspiration och information i Örebrotrakten. Men det är alltså min syster som engagerar sig. Tack Maud!

"Hej!

Tack för brev.


Vi har inte haft det här uppe till diskussion därför att vi inte har gjorts uppmärksamma på detta förrän Du skrev till oss.

Visst är käpparna en bra vägledning. Men vems är beslutet att byta käppar. Är det Vägverket eller kommunala väghållare?


undrar med vänliga hälsningar

Jacques Wallner

Redaktör DN Motor "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0