Idre Fjäll igen...

Mitt tidigare inlägg blev lite långt och inlindat.

Jag menade att Idre Fjäll kan vara stolta över det man gör och har gjort, men också att det kan vara läge att höras och synas mer när det gäller framtiden.

Jag tror nämligen på Tre Toppar. Jag tror på en utveckling av turismen i vårt lilla hörn. 

Och jag tycker att Idre Fjäll gör allt rätt när man ifrågasätter, och ställer krav på, de som  vill utnyttja den negativa pulicitet som Idre Fjäll fick genom regeringens nej till Tre Toppar.

Att Idre Fjäll fortsätter att beskriva Tre Toppar som en framtidsvision tycker jag är suveränt bra.

Men det finns kvar en tydlig bild av skövling, raserande av Nationalberg och motarbetande av konkurrens.

Idre Fjäll kan bli högljuddare och tydligare förklara att den bilden är fel! Det är jag övertygad om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0